საათების განაწილება პროგრამული თემების მიხედვით 2014-15 სასწ. წლები
კლასი - II
საათების რაოდენობა - 70სთ
I სემესტრი -
29სთ
II სემესტრი - 41 სთ
პედაგოგი
- ნათია უჩავა
#
|
თემის დასახელება
|
ინდიკატორები
|
საათების რაოდენობა
|
I სემესტრი
თავი
I. სხეული
და მისი ნაწილები
|
II.1 II.7
|
1 სთ
1 სთ
|
|
თავი
II. ზრდა - განვითარება
|
II.1 II.7
.
|
1 სთ
1 სთ
|
|
თავი
III. ვარჯიში და ჯანსაღი ცხოვრება
|
II. 2
|
1 სთ
1 სთ
|
|
თავი
IV. ცხოველები, ფრინველები ქვეწარმავლები
|
II.1.II.2.II.3.II.7.
|
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
|
თავი
V. მცენარეები
|
II.1.II.2.II.3.II.7.
II.1.II.2.II.4.II.8.II.9
II.1.II.2.II.4.II.9.
|
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
2სთ
1სთ
1სთ
1სთ
2სთ
2სთ
|
|
II
სემესტრი
თემაVI.ამინდი
და წელიწადის დროები
1.ამინდი და ადამიანი
2.თვეები და სეზონები
3.ამინდი და წელიწადის დროები
4.სითბო და სიცივე
|
II.4.II.6
|
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
|
|
თავი
VII. წყალი ბუნებაში
1.როგორ ჩნდება წვიმა?
2.გავუფრთხილდეთ სასმელ წყალს
3.შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
II.4.II
.6
|
1სთ
1სთ
1სთ
|
|
თავი
VIII. ჰაერი
1.ჩვენ გარშემო ჰაერია
2.რისთვის გვჭირდება ჰაერი?
3.როგორ მოძრაობს ჰაერი?
4.შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
.II.3.II.6.II.9.
|
2სთ
1სთ
1სთ
1სთ
|
|
თავი
IX. ძალა და მოძრაობა
1.დავაკვირდეთ მოძრაობას!
2.მოძრაობა
3.რატომ მორაობენ საგნები?
4.ტესტი
|
II.3.
|
1სთ
1სთ
2სთ
1სთ
|
|
თავი
X. ჩემი სკოლა
1.ჩემი სკოლა
2.სკოლის გზაზე
3.ჩვენი სკოლის მიმდებარე გარემო
|
II.5.II.8.II.9
II.5.II.8.II.9
|
1სთ
1სთ
1სთ
|
|
თავი
XI. უსაფრთხოების სადარაჯოზე
1.როგორ ცვლის ადამიანი გარემოს
2.გარემო ძველად და ახლა
3.როგორ ხდება გარემოს დანაგვიანება
4.ნაგავი ჩვენს ირგვლივ
5.გარემოს დანაგვიანება
6.უსაფრტხოება საყოფაცხოვრებო საგნებთან
7.წამლები
8.უსაფრთხოება საკვებთან
9.შემაჯამებელი გაკვეთილი
10.ტესტი
|
II.5.II.8.II.9
II.5.II.8.II.9.
II.4.II.7.II.8.
|
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
|
|
თავი
XII. დედამიწა
1.ვულკანები
|
II.6.II.8.
.
|
1სთ
|
|
თავიXIII.ადამიანი და გარემო
1.რას გვიმალავს მიწა?
2.სად ცხოვრობენ ადამიანები?
3.უსაფრთხო დასვენება ბუნებაში
4.გავუფრთხილდეთ ბუნებას
5.როგორ მოვიქცეთ?
6.საქართველო ჩემი სამშობლოა
7.შემაჯამებელი გაკვეთილი
8.ტესტი
|
II.8.II.9.
II.8.II.9.
III.9
|
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
1სთ
2სთ
2სთ
1სთ
|
No comments:
Post a Comment