20 March, 2016

თემატური გეგმა მათემატიკაში. მეორე კლასი






საათების განაწილება პროგრამული თემების მიხედვით 2015-16 სასწ. წლები
საგანი - მათემატიკა
კლასი - I
საათების რაოდენობა - სულ 158
I სემესტრი - 73 სთ.
II სემესტრი -105 სთ.
პედაგოგი - ნათია უჩავა
სახელმძღვანელოს შესატყვისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან


I სემესტრი

თემის დასახელება
თემის შესაბამისი ინდიკატორი
დრო
158
    ავი  I: გამეორება _ რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
1
რიცხვები 1–დან 20–მდე
1. 1
      2
2
შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ
I. 2;  I. 3
   2
3
გეომეტრიული ფიგურები
I. 6;  I. 7
   2
4
დავაკვირდეთ კანონზომიერებას
I. 5;  
   1
5
როგორ არის განლაგებული საგნები
I. 5
   2
6
დავითვალოთ საგნები
I. 4;  I. 5
   1
7
რა ვიცით უკვე
I. 1;  I. 2;  I. 3;  I. 4;  I. 5;  I. 6;  I. 7

   2



  12                    


                                                






     თავი   II: რიცხვები 1–დან 100–მდე
1
ათი, ოცი, ოცდაათი ... სამოცდაათი ...
დავითვალოთ ათეულები
II. 1;  II. 2
   2
2
შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ ათეულები
II. 2
   2
3
რიცხვები 1–დან 100–მდე
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები
II. 2
   2
4
გავაორმაგოთ საგანთა რაოდენობა
II. 3  II. 4
      4
5
რიცხვები 1–დან 100–მდე
II. 2
   3
6
ჩვენი ფული
II. 2
   2
7
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე
II. 1;  II. 2;  II.3;  II.4
   2



  17
   ავი III: ისევ რიცხვების შესახებ
1
რიცხვები 1–დან 100–მდე. შევადაროთ რიცხვები.
ლუწი და კენტი რიცხვები
II. 2;  II.4
   6
2
გავანახევროთ საგანთა რაოდენობა
II. 3;  II. 4
   4
3
რიცხვები 1–დან 100–მდე.
II. 1;  II. 2;  II.3
   6
4
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე
II. 1;  II. 2;  II.3;  II.4
   2
5
მასალის გამეორება
II. 1;  II. 2;  II.3;  II.4
   5



 23
     
თავი   IV: გეომეტრიული ფიგურები
1
ტოლი ფიგურები
II. 8
    4
2
შევადაროთ ფიგურები, დავაჯგუფოთ საგნები,
დავაჯგუფოთ ფიგურები

II. 6;  II. 8;  II. 10; 

    7
3
განვალაგოთ საგნები, განვალაგოთ ფიგურები
II. 6;  II. 9
    6
4
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე
II. 6;  II. 8;  II. 9;  II. 10; 
    4



21



  





                                        II სემესტრი

                                                       
    თავი   V: შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ
1
ორნიშნა რიცხვების შეკრება და გამოკლება
II. 2
   3
2
ერთნიშნა რიცხვის მიმატება და გამოკლება
II. 2
   4
3
ორნიშნა რიცხვების შეკრება და გამოკლება
II. 2
   4
4
ამოცანა. ამოცანის ამხსნა
II. 5
   2
5
ორნიშნა რიცხვების შეკრება და გამოკლება
II. 2;  II. 5
   6
6
შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით                                
II. 2;  II. 5
      6
7
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე
II. 2;  II. 5
   2



    28
   Tავი VI: მაემატიკა და ჩვენ
1
რა დროს აჩვენებს საათი
II. 9
   2
2
გრძელი, მოკლე, ტოლი. გავზომოთ საგნების სიგრძე. მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ
II. 10
  2   
      5
3
მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ. ჩვენი ფული
II. 5;  II. 10
   2
4
როგორ გავზომოთ მანძილი
II. 10
   2
5
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე
II. 5;  II. 9;  II. 10
   7



  20
   Tema VII: რიცხვითი გამოსახულება
1
შესაკრებები ჯამი
II. 5;  II. 7
   3
2
საკლები, მაკლები, სხვაობა
II. 5
   4
3
რიცხვითი გამოსახულება. ვიპოვოთ გამოსახულების მნიშვნელობა
  
II. 7
   
      6
4
გამოვიყენოთ შეკრების თვისებები
II. 7
     2
5
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე

II. 5;  II. 7
     2



  17
   Tავი VIII: შევაგროვოთ და წარმოვადგინოთ მონაცემები
1
შევაგროვოთ მონაცემები, დავაჯგუფოთ მონაცემები
 
II. 9;  II. 11
   
      3
2
წავიკითხოთ სია, შევადგინოთ სია
1I. 13
   3
3
წავიკითხოთ ცხრილი, კალენდარი,შევადგინოთ ცხრილი

II. 11;  II. 13
   
      6
4
პიქტოგრამა, წავიკითხოთ პიქტოგრამა, შევადგინოთ პიქტოგრამა,
 
II. 13
   
      4
5
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე
II. 9;  II. 11;  II. 13
   4



  17
   Tავი IX: არე და საზღვარი
1
ტეხილი,შეკრული ტეხილი
II. 6;  II. 8
   3
2
მრუდი, შეკრული მრუდი
II. 6;  II. 8
   2
3
ფიგურის შიგა და გარე არე.
საერთო საზღვრის მქონე ფიგურები

II. 6;  II. 8
   
      4
4
რა ვისწავლეთ, რა ვიცით. რა ვიცით უკვე                                     
II. 6;  II. 8
      2
  
5
მასალის გამეორება

  12



     23



  105


 




                            პედაგოგი:                                                                              /ნ.უჩავა/


          

No comments:

Post a Comment