საათების განაწილება პროგრამული თემების მიხედვით 2015-16 სასწ. წლები
საგანი - მათემატიკა
კლასი - I
საათების რაოდენობა - სულ 158
I სემესტრი - 73 სთ.
II სემესტრი -105 სთ.
პედაგოგი - ნათია უჩავა
სახელმძღვანელოს შესატყვისობა ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
I სემესტრი
№
|
თემის დასახელება
|
თემის შესაბამისი ინდიკატორი
|
დრო
158
|
თ ავი I: გამეორება _ რა ვისწავლეთ, რა ვიცით
|
|||
1
|
რიცხვები 1–დან
20–მდე
|
1. 1
|
2
|
2
|
შევკრიბოთ და
გამოვაკლოთ
|
I. 2;
|
2
|
3
|
გეომეტრიული
ფიგურები
|
I. 6;
|
2
|
4
|
დავაკვირდეთ კანონზომიერებას
|
I. 5;
|
1
|
5
|
როგორ არის
განლაგებული საგნები
|
I. 5
|
2
|
6
|
დავითვალოთ საგნები
|
I. 4;
|
1
|
7
|
რა ვიცით უკვე
|
I. 1;
I. 2; I. 3; I. 4;
I. 5; I. 6;
|
2
|
12
|
თავი
II:
რიცხვები 1–დან 100–მდე
|
|||
1
|
ათი, ოცი, ოცდაათი
... სამოცდაათი ...
დავითვალოთ
ათეულები
|
II. 1;
II. 2
|
2
|
2
|
შევკრიბოთ და
გამოვაკლოთ ათეულები
|
II. 2
|
2
|
3
|
რიცხვები 1–დან
100–მდე
ერთნიშნა და
ორნიშნა რიცხვები
|
II. 2
|
2
|
4
|
გავაორმაგოთ
საგანთა რაოდენობა
|
II. 3
II. 4
|
4
|
5
|
რიცხვები 1–დან 100–მდე
|
II. 2
|
3
|
6
|
ჩვენი ფული
|
II. 2
|
2
|
7
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 1;
II. 2; II.3; II.4
|
2
|
17
|
|||
თ ავი III: ისევ
რიცხვების შესახებ
|
|||
1
|
რიცხვები 1–დან
100–მდე. შევადაროთ რიცხვები.
ლუწი და კენტი
რიცხვები
|
II. 2; II.4
|
6
|
2
|
გავანახევროთ საგანთა
რაოდენობა
|
II. 3; II. 4
|
4
|
3
|
რიცხვები 1–დან
100–მდე.
|
II. 1; II. 2; II.3
|
6
|
4
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 1;
II. 2; II.3; II.4
|
2
|
5
|
მასალის გამეორება
|
II. 1;
II. 2; II.3; II.4
|
5
|
23
|
თავი IV: გეომეტრიული ფიგურები
1
|
ტოლი ფიგურები
|
II. 8
|
4
|
2
|
შევადაროთ
ფიგურები, დავაჯგუფოთ საგნები,
დავაჯგუფოთ
ფიგურები
|
II. 6;
II. 8; II. 10;
|
7
|
3
|
განვალაგოთ
საგნები, განვალაგოთ ფიგურები
|
II. 6;
II. 9
|
6
|
4
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 6; II. 8; II. 9; II. 10;
|
4
|
21
|
|||
II სემესტრი
თავი V: შევკრიბოთ და გამოვაკლოთ
1
|
ორნიშნა რიცხვების
შეკრება და გამოკლება
|
II. 2
|
3
|
2
|
ერთნიშნა რიცხვის
მიმატება და გამოკლება
|
II. 2
|
4
|
3
|
ორნიშნა რიცხვების
შეკრება და გამოკლება
|
II. 2
|
4
|
4
|
ამოცანა. ამოცანის ამხსნა
|
II. 5
|
2
|
5
|
ორნიშნა რიცხვების
შეკრება და გამოკლება
|
II. 2;
II. 5
|
6
|
6
|
შევკრიბოთ და
გამოვაკლოთ ქვეშმიწერით
|
II. 2;
II. 5
|
6
|
7
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 2;
II. 5
|
2
|
28
|
|||
Tავი VI: მათემატიკა და ჩვენ
|
|||
1
|
რა დროს აჩვენებს
საათი
|
II. 9
|
2
|
2
|
გრძელი, მოკლე,
ტოლი. გავზომოთ საგნების სიგრძე. მათემატიკა ჩვენ ირგვლივ
|
II. 10
|
2
5
|
3
|
მათემატიკა ჩვენ
ირგვლივ. ჩვენი ფული
|
II. 5; II. 10
|
2
|
4
|
როგორ გავზომოთ
მანძილი
|
II. 10
|
2
|
5
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 5;
II. 9;
II. 10
|
7
|
20
|
|||
Tema
VII: რიცხვითი გამოსახულება
|
|||
1
|
შესაკრებები ჯამი
|
II. 5;
II. 7
|
3
|
2
|
საკლები, მაკლები,
სხვაობა
|
II. 5
|
4
|
3
|
რიცხვითი
გამოსახულება. ვიპოვოთ გამოსახულების მნიშვნელობა
|
II. 7
|
6
|
4
|
გამოვიყენოთ
შეკრების თვისებები
|
II. 7
|
2
|
5
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 5;
II. 7
|
2
|
17
|
|||
Tავი VIII: შევაგროვოთ და წარმოვადგინოთ
მონაცემები
|
|||
1
|
შევაგროვოთ მონაცემები, დავაჯგუფოთ მონაცემები
|
II. 9;
II. 11
|
3
|
2
|
წავიკითხოთ სია,
შევადგინოთ სია
|
1I. 13
|
3
|
3
|
წავიკითხოთ ცხრილი,
კალენდარი,შევადგინოთ ცხრილი
|
II. 11;
II. 13
|
6
|
4
|
პიქტოგრამა, წავიკითხოთ პიქტოგრამა, შევადგინოთ პიქტოგრამა,
|
II. 13
|
4
|
5
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 9;
II. 11; II. 13
|
4
|
17
|
|||
Tავი IX: არე და საზღვარი
|
|||
1
|
ტეხილი,შეკრული
ტეხილი
|
II. 6;
II. 8
|
3
|
2
|
მრუდი, შეკრული
მრუდი
|
II. 6;
II. 8
|
2
|
3
|
ფიგურის შიგა და
გარე არე.
საერთო საზღვრის
მქონე ფიგურები
|
II. 6;
II. 8
|
4
|
4
|
რა ვისწავლეთ, რა
ვიცით. რა ვიცით უკვე
|
II. 6;
II. 8
|
2
|
5
|
მასალის გამეორება
|
12
|
|
23
|
|||
105
|
პედაგოგი:
/ნ.უჩავა/
No comments:
Post a Comment